Friday, August 20, 2010

Hari Ke-10 (20.08.2010)

Salam..

Dah 10 hari kita berpuasa kan ? Pejam celik pejam celik dah 10 hari...Syukurlah kita diberi kesempatan menikmati bulan ramadan kali ini. Buatnya dah sampai masa kita akan pejam tak celik-celik plak.

Hari ni pegi bazar ramadan sorang-sorang my B terpaksa pegi loji air dia sebab tangki runtuh...
Pelik gak sebab tangki tu bukannya kecik tapi besor gajah. Pe nak buat kan dah suratan nak jadi camtu.

Hari ni makan asam pedas tempoyak ikan patin , somtam ngan asam pedas keladi. Lama tak makan onde-onde so sambar la satu. Minum lak air laicikang...




Tengok !!! Aperkah di bawah  ini ??



suker la..sedap...milo breakfast cereal



Today ader sorang cikgu tu tanya "Kak , bila dapat gaji ?"

Korang bayangkanlah....

Cikgu tu baru lapor diri 16hb ogos 2010 dah tanya pasal gaji. MAK AII !! Memang nak bagi pahala aku makan Jus Diet Mate 5 la ni. Kecik-kecik je aku tengok cikgu tu. Kalau adik aku dah lama aku lambung naik atas kabinet. Biar takleh turun.

Takper , takper.....

Aku bantai gelak jer (cover line naik hangeng). Aku cakap "Cikgu , cikgu kan baru lapor diri tak sampai seminggu. Takkan dah tanya pasal gaji ? Barang-barang cikgu (dokumen perlantikan) lain sume dah ada cuma surat tawaran perlantikan dari KPM belum sampai. Kalau takder benda alah tu tak bleh buat gaji sebab kat situ ader tawaran gaji. Ader paham ? (kot dia nak aku cakap cina , maap le aku tak reti cakap cina).

BENGANG TAHAP BANGANG !!!


0 comments:

Post a Comment

Silalah mengomen

 

Catatan Asmidar Template by Ipietoon Cute Blog Design