Sunday, May 15, 2011

Takziah Sahabat...

Takziah pada seorang sahabat yang kematian anak semasa masih dalam kandungan. Akak pun taktahu bila dia meninggal. Mungkin dia masih sedih untuk menceritakan pada akak akan kesedihannya itu. Akak tahu pun melalui facebook adik dia. Kepada umat islam yang membaca posting akak ni , akak mohon sedekahkan AL-FATIHAH buat allahyarham si kecil dan ibu nya (buat menenang dan menguatkan hati ibunya)


Ya ALLAH , KAU berilah kekuatan hati dan jiwa pada sahabat ku itu. Padamkanlah kesedihan dari hatinya.
Kurniakanlah ketenangan dan kegembiraan padanya..... Sesungguhnya hanya ENGKAU yang mengetahui segala-galanya..... Amin Amin Amin....




p/s  :  Ya ALLAH Ya Tuhanku ,  sesungguhnya aku tidak malu untuk mengakui yang aku tidak kuat jika diuji sebegitu. KAU selamatkanlah aku dan anakku. Aku amat menantikan anak ini ,  zuriat suamiku , amanah MU. Berilah aku peluang untuk aku menjaga anak di dalam kandunganku ini. Ya ALLAH Ya Tuhanku.... Sesungguhnya tidak ada tempat untuk ku meminta. ENGKAU lah tuhan yang maha mengetahui , maha mendengar , maha pengasih serta maha mendengar. Kabulkanlah Kabulkanlah Kabulkanlah Kabulkanlah Kabulkanlah Kabulkanlah Kabulkanlah permintaan ku ini Ya ALLAH.... Amin Amin Amin.... Ya Rabbal Alamin....





0 comments:

Post a Comment

Silalah mengomen

 

Catatan Asmidar Template by Ipietoon Cute Blog Design