Friday, July 08, 2011

Celoteh Hari Jumaat

Assalamualaikum...

Dah tak berapa lama lagi dah. Lebih kurang 2 hari lagi nak pegi ipoh.... Tak tau apa ada dalam fikiran ni.

Takut ? Ada sikit...

Excited ? Ada sikit...

Risau ? Banyak jugak...

Sekarang mungkin agak lewat tapi nak makan set Salindah yang dibeli hari tu setakat yang terdaya.... Mungkin boleh menolong.... Tapi macamana pun ALLAH YANG MAHA KUASA jugak yang menjadikan semua....


B4 - Mulai 4 minggu sebelum jangka bersalin Istimewa untuk mengawal alamat palsu, menghilangkan sakit urat dan otot di samping mengurangkan sakit semasa melahirkan. B4 juga akan memudahkan kelahiran bayi dan menghilangkan rasa takut dan cemas pada bakal-bakal ibu.




B5 - Mulai 2 minggu sebelum jangka bersalin Remedi ini melanjutkan tindakan B4, mengendur dan menganjalkan otot pencerut saluran peranakan dan memberi daya teranan labour sewaktu bersalin.

B6 - Mulai 1 minggu sebelum jangka bersalin Khasiat : Berguna untuk menguatkan teranan, menolong mengurangkan sakit sewaktu bersalin, mempercepat dan mempermudahkan kelahiran, membuka luas saluran peranakan dan mengurangkan sakit selepas bersalin.

Semalam tiba-tiba baby (ibu dia sebenarnya hehehehehe) teringin nak makan mee kari...
Kawan pun bawak gi makan kat sebuah gerai depan simpang jalan nak masuk kampung. 
Gerai akak tu rupanya gerai mak kawan adik akak.... Akak makan mee kari ngan air assam boi + limau nipis..... PERGHHHHHHHHH !!! TERBAEKKKKKKKK !!! Memang sedap mee dia.
Siap tapau bawak balik mee kari tu...








0 comments:

Post a Comment

Silalah mengomen

 

Catatan Asmidar Template by Ipietoon Cute Blog Design